Juon tyyristä olutta
seuranani vain viilenevä kesä yö
joskus vain toivoisi
että olisi edes joku
tismalleen sellainen kuin sinä
jonka kanssa voisi jakaa nämä hetket
joka näkisi minut
juuri näin
kauniina
katson utuisin silmin
haaleansinistä taivasta
mitään näkemättä
haluaisin itkeä
mutta en kai enää pysty siihen
tuhka karisee tyynylle
ja minä kirjoitan taas
ensimmäistä kertaa vuosiin
rakkaudesta on niin raastavan helppo runoilla
sillä en vieläkään tiedä miksi olen yhä tällainen
vuosien kokemuksella
rakastun suudelmiin
jotka maistuvat loppuelämältä
tai odotan sinulta kaikkea
vaikka väitin muuta
tai miksi poimin seitsemän kukkaa
toinen toistaan kauniimpia
lemmikki sai minut ajattelemaan silmiäsi
vaikka tiesin jo sinun olevan se kaikki
se kaikki
mistä uneksin.